رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان خراسان رضوی گفت: حضرت امام خمینی (ره) بسیج مستضعفین را برای روزهای سخت پیش‌بینی و ایجاد کردند که با تفکر بسیجی اتومات عمل کنند.
کد خبر: ۹۵۵۶۲۱۳
|
۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از تربت‌جام، زارعی در جمع فرماندهان پایگاه‌های بسیج اداری، صنفی و کارخانجات تربت‌جام ضمن تبریک هفته مقدس بسیج با اشاره به این که خط‌قرمز بسیج ادارات حفظ نظام و دستاوردهای انقلاب است اظهار کرد: به برکت انقلاب اسلامی و تشکیل بسیج مستضعفین، هرکسی که با انقلاب و جریان فکری و مکتب بسیج زاویه گرفته است با تفکر بسیج حذف شده است .

 وی ادامه داد: در طول ۴۵ سال انقلاب تمام فتنه‌ها و آشوب‌هایی که دشمنان برای نابودی انقلاب برنامه‌ریزی کردند با تفکر و مکتب بسیج خنثی شده است.

 زارعی تصریح کرد: جریان فکری و انقلابی بسیج امروز از مرزهای نظام اسلامی عبور کرده است و نقطه جغرافیای محدودی ندارد و هیچ‌کسی نمی‌تواند به جریان فکری و مکتب ولایی و جهادی بسیج آسیب برساند.

 وی خاطرنشان کرد: فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات نباید در مأموریت‌ها سلیقه‌ای عمل کنند، ملاک سنجش باید تفکر و مکتب بسیج و فرمایشات امامین انقلاب حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری باشد، فرمانده هان پایگاه‌های بسیج باید اثرگذار باشند و اداری عمل نکنند و در راستای تحقق شعار سال قدم بردارند.

 رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان خراسان رضوی با اشاره بااهمیت انتخابات ابراز داشت: در جریان برگزاری انتخابات باید چهاراصل امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت حداکثری در اولویت کاری فرمانده هان پایگاه‌های اداری قرار گیرد .

 وی با اشاره به اهمیت امربه‌معروف و این که پایگاه بسیج برای روزهای سخت ایجاد شده است گفت: در ارزیابی که در سطح کشور در حوزه عفاف و حجاب اداری انجام‌گرفته است ۷۰ درصد زنان باهر حجابی وارد اداره شدند تذکر امربه‌معروف داده نشده است پس فرمانده پایگاه چه نقشی دارد.

 زارعی تأکید کرد: اولویت‌ها و دغدغه‌های مدیر پایگاه و مسئول اداره باید آسیب‌های اجتماعی باشد که تلفات قابل‌توجهی دشمن گرفته است و پایگاه بسیج در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اثرگذاری داشته باشد .

 وی با تأکید به این که هجمه و نوع جنگ دشمن تغییر کرده اعلام کرد: پایگاه‌های بسیج نسبت به دهه ۶۰ و ۷۰ بیشتر کار می‌کنند و تعداد برنامه‌ها بیشتر شده است امروز برای مقابله با دشمن فکر و تفکر لازم است.

 رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: فرمانده معظم کل قوا بافکر و تفکر و با یک سخنرانی نقشه‌های دشمنان را نقش‌برآب می‌کنند و این فکر و تفکر ریشه دینی دارد در شورای پایگاه اداری اتاق فکر تشکیل دهید و مأموریت‌ها مورد بررسی قرار گیرد، پایگاه بسیج را از روزمرگی در آورید.

 زارعی عنوان کرد: اولویت بسیج ادارات انجام مأموریت‌ها و رفع مشکل را بافکر حل‌کردن است، از خاصیت اصلی بسیج در ادارات فاصله نگیریم، بسیج باید زمینه‌ساز برنامه‌های اولویت‌دار در اداره باشد.

حسین جمشیدی، فرماندار تربت‌جام نیز ضمن تبریک هفته بسیج گفت: شجره طیبه بسیج خاری در چشم دشمنان انقلاب است و تشکیل بسیج از آموزه‌های دینی بوده که توسط امام (ره) برای روزهای سخت و خدمت‌رسانی به مردم تأسیس شد.

 وی افزود: مهم‌ترین محور کاری و مأموریت پایگاه‌های بسیج زمینه‌سازی و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و امید آفرینی و امید سازی در جامعه است.

 خبرنگار/حقدادی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار